1.Namn (Förnamn räcker) : Jag heter Dany.
2. Ålder : Jag är femton år gammal.
3. Länk till ditt/dina bfp4f profil/er: Har ett antal skapade användare, men de nyaste som jag skapat (Skapade den då jag glömt lösenordet på de tidigare användarna) är xRPM12.
http://battlefield.play4free.com/en/profile/1000085702819Precis återupptagit mitt behov utav att spela just detta spel, om man säger så.
4. Hur ofta spelar du? Så mycket som jag kan, är jag inte med kompisar, så sitter jag förmodligen och spelar här. Finns ingen exakt siffra för antal timmar, eftersom det varierar.
5. Vilken tid spelar du mest ? Jag syns samt är aktiv på servrarna (trots att jag är ganska ny) runt klockan 9 på kvällarna. Och det fortsätter tills klockan 3-4 på natten. Är också aktiv på dagarna, de vill säga runt fem tiden. Dock så varierar det som jag sa tidigare.
6. Som medlem av Swedish Veterans representerar du klanen. Därför är det viktigt att du respekterar andra, både på klanservern samt andra servrar och forum. Klarar du detta? Som Medarbetare anser jag mig kunna hantera det svenska språket på ett sådant sätt så att alla ska kunna förstå det. Jag formar, skriver och stavar för var möte och handling för att förmedla mig i olika sammanhang. Hjälpsamheten och snällheten är nog det största i oss som ansöker till er och andra Spelcommunityn om arbete. I den här befattningen, så skulle självklart vilja påstå att jag är snäll och hjälpsam, hehe. Jag har inte jobbat på tidigare Play4free communityn, så jag är inte van med de kommandon man utför. Ser detta som en stor upplevelse för mig, och skulle utan problem hantera de rättigheter jag får (Om jag blir antagen och blir lärd dessa kommandon)
7. Varför vill du gå med i Swedish Veterans? Jag joina en server, och kom till eran fantastiska server. Detta var förståss den första svenska battlefield servern jag sett. Jag tog mig tid till att spela på eran server, och insåg att jag såg stort nöje i att spela på eran server.
8. Varför ska vi godkänna din ansökan? Jag är en väldigt glad och social kille, och jag gillar att prata med folk, och har väldigt lätt för att "ta för mig" samt lära känna människor. Jag tror att de flesta jag spelat med håller med mig! Jag har dessutom en bra ledarförmåga, jag är väldigt utåtriktat, rolig och ändå allvarlig när det gäller, en god blandning helt enkelt! Jag hatar orättvisa. som t.ex. när ett problem/missförstånd uppstår och personen i fråga inte får en chans att förklara sig eller att berätta vad som egentligen hänt. Därför tycker jag att det är viktigt som moderator att man alltid lyssnar på båda parter innan en Ban/liknande utdelas. Jag vill kort och gott bli Medarbetare, för att "stoppa orättvisa" och lära känna fler personer på communityt.
Om någon skriver/säger kritik tar jag till mig den och försöker bättra mig/fortsätter så som jag gör. Beror helt på vad det är för kritik och vad det är som händer. Jag har också goda kunskaper av Communitys då jag drivit ett ett, samt varit personal på flertal. Jag anser mig själv att ha en del erfarenhet både inom ledaregenskaper och social kompetens. Jag är den perfekta medarbetarn. ;)Hah, nejdå alla har sina brister och dåliga sidor. Min dåliga sida är väl att jag lätt kan bli irriterad på 12-åringar som kaxar sig och beteer sig barnsligt. Min bästa sida är att jag inte är långsynt. Jag vill ofta lösa bråket DIREKT då det uppstår. Spelar ingen roll vem det gäller, jag SKA lösa bråket med honom/henne. Ber alltid om ursäkt då jag gjort något dumt, och förlåter folk. Tar dock INGEN skit från någon, Ingen ska få köra över mig. Det jag stör mig mest på är 12-åringar som beteer sig barnsligt, och kaxar sig. Nu låter jag som värsta elaka surgubben. Men jag är oftast en störtskön typ, med glimten i ögat.
9. Något mer att tillägga? Jag har inte spelat på erat Community sålänge, men såsom jag ser det så är ni alla som en stor familj. Jag vill gärna bli en del utav denna familj, och jag ser mig mer än gärna som en medarbetare för er i framtiden.
Tackar för du tog dig tid att läsa min ansökan och hoppas på att jag ska kunna få prestera arbetskraft i ett Community jag spelar mycket nu.