Welcome!
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Welcome!

A Battlefield play4Free forum

HemPortalGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in
Welcome to the home of the Swedish Veterans! Enjoy your stay!
Logga in
Användarnamn:
Lösenord:
Logga in mig automatiskt: 
:: Jag har glömt mitt lösenord
Vem är online
Totalt 7 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 7 gäster.

Inga

Flest användare online samtidigt: 22, den sön okt 20, 2024 10:03 pm
Senaste ämnen
» Dany's VeteranAnsökan
Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimetis aug 06, 2013 12:16 pm av xRPM1

» Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc..
Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimetor apr 11, 2013 7:47 am av CWDNina

» Ansökan till Veterans
Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimesön mar 24, 2013 6:44 pm av Mr.Evil.Swe

» Önskemål & tips
Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimetis mar 19, 2013 8:21 pm av orroz

» Jacob ansökan.
Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimetis mar 12, 2013 3:57 pm av Mr.Evil.Swe

» Musik till spelande,
Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimemån mar 11, 2013 11:24 pm av JacobHunt

» redeem code
Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimemån mar 11, 2013 9:28 pm av Mr.Evil.Swe

» Medlemmar/Current members
Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimemån mar 11, 2013 9:26 pm av Mr.Evil.Swe

» Hey Rat is here!
Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimemån mar 11, 2013 8:22 pm av JacobHunt

Vilka maps på servern?
Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimesön feb 10, 2013 10:56 am av oOo-RaT-oOo
En poll vilka kartor som önskas köras på servern.

Kommentera gärna, man får rösta på flera.

Kommentarer: 15
Servern nere?
Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimetor feb 07, 2013 9:17 pm av LovingWhisper
hmmm, ligger servern nere?

Kommentarer: 2
Lägg till servern som bokmärke
Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimesön jan 20, 2013 12:47 am av oOo-RaT-oOo
Har du inte gjort det? Razz

Länken är här

Kommentarer: 0
Server rules
Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimesön jan 13, 2013 10:04 am av Admin
RULES / REGLER
Use commonsense and be good, follow these rules below and we all have fun killing eachother!!

Använd suntförnuft och var trevlig, följ nedanstående regler så har vi alla roligt bakom siktet!!

1. Swedish or English in Chat so …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Useful Links
Battlefield Play4Free

T4G Blacklist

Skill Planner
november 2024
måntisonstorfrelörsön
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender

Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc..

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
CWDNina

13-02-16
Antal inlägg : 4

Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. Empty
InläggRubrik: Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc..   Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimemån mar 04, 2013 5:39 pm

Hej Jocke, vi har ett dilemma.

Efter att Xater kommit med rasistiska uttalanden till min flickvän Sara (neger jävel), när bla Mats var inloggad, så beslöt jag mig för att banna honom då han bröt upprepade gånger mot server reglerna. Naturligtvis svarade han med att banna mig med en annan av sina gubbar.
Xater är ett problem för hela den här servern, och han får massor av klagomål. Må hända var det fel av mig att banna honom, men jag anser att en admin på denna server skall vara en förebild, och inte ett rasistiskt svin med storhetsvansinne.

Du får helt enkelt välja, antingen får Xater forsätta med sin lekstuga och svärta ner namnet på denna annars mycket bra server, eller så ber jag att få avsluta mitt uppdrag som admin, vilket vore väldigt tråkigt. Jag är inte heller den som ställer ultimatum...men i detta fall var han för gränslös. Han ställde även frågor gällande mitt sexliv till min flickvän och kallade mig för LEBB...oacceptablet i min värld.

Oavsett, så hoppas jag du låser upp min user, så jag kan spela på servern framöver.

Väl mött,

Nina

Till överst på sidan Gå ner
CWDNina

13-02-16

InläggRubrik: Sv: Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc..   Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimetis mar 05, 2013 11:03 am

Tydligen har någon lfixat min user så jag kan spela igen. Tusen tack.

Nina
Xater

Xater

13-01-19
Antal inlägg : 3
Man

InläggRubrik: Sv: Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc..   Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimetor mar 21, 2013 3:13 pm

Jag vet det var fel av mig som jag säger jag gör aldrig om det kommer inte göra det ber om ursäkt till alla jag älskar att vara admin och spela jag sköter reglerna asså t.e.x kickar det som pratar något annat språk och fula ord jag är jätte ledsen för det Nina
Mr.Evil.Swe

Mr.Evil.Swe

13-01-12
Antal inlägg : 66
Man
Favorit klass: : Recon,assault och medic
Favorit vapen : M82A3, QBB-95 och Famas

InläggRubrik: Sv: Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc..   Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimefre mar 22, 2013 8:55 am

Ser det som en varning för den här gången xater!
ellieconrad2
Admin
ellieconrad2

13-01-12
Antal inlägg : 9
Man

InläggRubrik: Sv: Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc..   Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimelör mar 23, 2013 10:37 pm

Hej Nina, ledsen att jag inte svarat tidigare. Jag förstår efter att ha läst igenom allt och det var jävligt onödigt att Xater uppträdde som han gjorde. Jag håller fullständigt med dig och du gjorde rätt. Nu är det också så att Xater verkligen ångrar det som hände och har bett om ursäkt offentligt. Jag tycker att han ska få en chans till och som Mats säger, han har nu fått en varning, händer det en gång till så tar jag bort admin för honom. Fair enough eller hur Wink tack för senast förresten Wink
CWDNina

13-02-16

InläggRubrik: Sv: Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc..   Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitimetor apr 11, 2013 7:47 am

Fair deal.
Tack för ditt svar, och tack för senast, det var nice.

Let´s Rock´n´Roll
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc..   Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc.. I_icon_minitime

Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc..
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» pb bannar cheaters
» Behov av admin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Welcome! :: Server :: Kick/Ban Appeals-
Hoppa till: