1. Namn (Förnamn räcker) : Anthony
2. Ålder : 15
3. Länk till ditt/dina bfp4f profil/er:
http://battlefield.play4free.com/en/profile/2299913684/3217676924. Hur ofta spelar du? jag spelar ett antal timmar per dag, mer på helger, men inte mer än 6-7 timmar
5. Vilken tid spelar du mest ? på vardagar kommer jag hem vid 3 och brukar sätta mig framför datan, om jag inte är hos kompisar eller så
6. Som medlem av Swedish Veterans representerar du klanen. Därför är det viktigt att du respekterar andra, både på klanservern samt andra servrar och forum. Klarar du detta? Ja jag klarar av detta, har varit med i andra klaner på andra spel, så jag vet hur det fungerar med allt sådant
7. Varför vill du gå med i Swedish Veterans? Därför att jag älskar att spela på servern, alla nya människor som man träffar och spelar med där är astrevliga, och så skulle jag gärna vilja representera swedish veterans, eftersom jag stort respekterar klanen i allmänhet
8. Varför ska vi godkänna din ansökan? Det skulle vara kul om ni godkännde min ansökan eftersom att jag då skulle känna mig mer som en i gänget, och så att jag skulle kunna ge något tillbaka till er
Sen så är jag ansvarsfull, jag vet vad det innebär att vara i en klan, och så
9. Något mer att tillägga? Ibland så tar jag pauser från spel, som varar i någon vecka eller någon månad när jag antingen tröttnat på spelet, eller hittat något nytt som jag tycker verkar vara lite roligare. Men om det skulle hända så skulle jag se till att ni vet det. Tycker det är bra att ni vet det i förhand så ni inte undrar vart jag tog vägen om jag plötsligt inte var inne längre