Welcome!
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Welcome!

A Battlefield play4Free forum
 
HemPortalGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in
Welcome to the home of the Swedish Veterans! Enjoy your stay!
Logga in
Användarnamn:
Lösenord:
Logga in mig automatiskt: 
:: Jag har glömt mitt lösenord
Vem är online
Totalt 2 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 2 gäster.

Inga

Flest användare online samtidigt: 16, den sön aug 11, 2013 6:10 pm
Senaste ämnen
» Dany's VeteranAnsökan
Lite konstigt, men aja I_icon_minitimetis aug 06, 2013 12:16 pm av xRPM1

» Ban av admin...som bannar admin som svar...etc etc etc..
Lite konstigt, men aja I_icon_minitimetor apr 11, 2013 7:47 am av CWDNina

» Ansökan till Veterans
Lite konstigt, men aja I_icon_minitimesön mar 24, 2013 6:44 pm av Mr.Evil.Swe

» Önskemål & tips
Lite konstigt, men aja I_icon_minitimetis mar 19, 2013 8:21 pm av orroz

» Jacob ansökan.
Lite konstigt, men aja I_icon_minitimetis mar 12, 2013 3:57 pm av Mr.Evil.Swe

» Musik till spelande,
Lite konstigt, men aja I_icon_minitimemån mar 11, 2013 11:24 pm av JacobHunt

» redeem code
Lite konstigt, men aja I_icon_minitimemån mar 11, 2013 9:28 pm av Mr.Evil.Swe

» Medlemmar/Current members
Lite konstigt, men aja I_icon_minitimemån mar 11, 2013 9:26 pm av Mr.Evil.Swe

» Hey Rat is here!
Lite konstigt, men aja I_icon_minitimemån mar 11, 2013 8:22 pm av JacobHunt

Vilka maps på servern?
Lite konstigt, men aja I_icon_minitimesön feb 10, 2013 10:56 am av oOo-RaT-oOo
En poll vilka kartor som önskas köras på servern.

Kommentera gärna, man får rösta på flera.

Kommentarer: 15
Servern nere?
Lite konstigt, men aja I_icon_minitimetor feb 07, 2013 9:17 pm av LovingWhisper
hmmm, ligger servern nere?

Kommentarer: 2
Lägg till servern som bokmärke
Lite konstigt, men aja I_icon_minitimesön jan 20, 2013 12:47 am av oOo-RaT-oOo
Har du inte gjort det? Razz

Länken är här

Kommentarer: 0
Server rules
Lite konstigt, men aja I_icon_minitimesön jan 13, 2013 10:04 am av Admin
RULES / REGLER
Use commonsense and be good, follow these rules below and we all have fun killing eachother!!

Använd suntförnuft och var trevlig, följ nedanstående regler så har vi alla roligt bakom siktet!!

1. Swedish or English in Chat so …

[ Fullständig läsning ]
Kommentarer: 0
Useful Links
Battlefield Play4Free

T4G Blacklist

Skill Planner
april 2024
måntisonstorfrelörsön
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Lite konstigt, men aja

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
zergion




13-01-17
Antal inlägg : 3

Lite konstigt, men aja Empty
InläggRubrik: Lite konstigt, men aja   Lite konstigt, men aja I_icon_minitimetor jan 17, 2013 6:26 pm

jag var inne och körde, medans en hacker kom in på servern. han sköt ner mig på en range som man knappt ser när man scopar in med sniper, med sin m4a1 3 gånger (alltså 150m+ på sharqi) och träffar då alla skott rakt i skallen på mig. Jag säger åt adminsen som då är inne på server och spelar för fullt, men dom bryr sig inte ett skit. Fler än jag klagar på att fuskaren använder aimbot, men inget händer. Men det som händer då är att när jag blir trött på idioten som fuskar och uttrycker min åsikt om att han inte borde vara kvar på servern, så blev jag bannad istället Sad http://battlefield.play4free.com/en/profile/2299913684/321767692 den här gubben blev bannad runt sjutiden i torsdags, jag skulle gärna vilja bli unbannad, eftersom swedish veterans är den bästa servern med dom bästa mapsen som finns för tillfället.
Men jag hoppas någon här har lite vett i huvet Very Happy och ser till att allt blir som det ska Very Happy fortsatt trevlig eftermiddag på er alla Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
zergion




13-01-17
Antal inlägg : 3

Lite konstigt, men aja Empty
InläggRubrik: Sv: Lite konstigt, men aja   Lite konstigt, men aja I_icon_minitimetor jan 17, 2013 6:48 pm

Skulle också vilja be om ursäkt om jag nu gjorde någon arg eller så Razz vill bara att det ska vara ett clean game utan fuskare Razz
Till överst på sidan Gå ner
ellieconrad2
Admin
ellieconrad2


13-01-12
Antal inlägg : 9
Man
Ort : Karlstad

Lite konstigt, men aja Empty
InläggRubrik: Sv: Lite konstigt, men aja   Lite konstigt, men aja I_icon_minitimetor jan 17, 2013 7:26 pm

zergion skrev:
jag var inne och körde, medans en hacker kom in på servern. han sköt ner mig på en range som man knappt ser när man scopar in med sniper, med sin m4a1 3 gånger (alltså 150m+ på sharqi) och träffar då alla skott rakt i skallen på mig. Jag säger åt adminsen som då är inne på server och spelar för fullt, men dom bryr sig inte ett skit. Fler än jag klagar på att fuskaren använder aimbot, men inget händer. Men det som händer då är att när jag blir trött på idioten som fuskar och uttrycker min åsikt om att han inte borde vara kvar på servern, så blev jag bannad istället Sad http://battlefield.play4free.com/en/profile/2299913684/321767692 den här gubben blev bannad runt sjutiden i torsdags, jag skulle gärna vilja bli unbannad, eftersom swedish veterans är den bästa servern med dom bästa mapsen som finns för tillfället.
Men jag hoppas någon här har lite vett i huvet Very Happy och ser till att allt blir som det ska Very Happy fortsatt trevlig eftermiddag på er alla Very Happy

Nu är det faktiskt så att ingen admin ska kicka eller banna någon för hack/cheats ifall de inte är 99% säkra själva på det! jag i det läget hade inte sett något då. Det som gjorde att du blev bannad, det var för att du försökte påverka admins att banna ändå, låt admins sköta sitt och du ditt så ska det nog gå bättre. Vi vill inte ha cheaters eller spelare som är otrevliga mot andra eller försöker leka polis på servern.


Jag ger dig en chans till för att jag förstår att du blir frustrerad av fuskare, men bit ihop till slut blir de avstängda. Bättre fria än fälla!!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Lite konstigt, men aja Empty
InläggRubrik: Sv: Lite konstigt, men aja   Lite konstigt, men aja I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Lite konstigt, men aja
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Welcome! :: Server :: Kick/Ban Appeals-
Hoppa till: